DL6DBN/AA9KJ mail alias shut down!

(Deutsch/German siehe unten/below)

To whom it may concern!

Due to the increasing number of annoying, time consuming and cost
intensive spam mails coming in through the "amsat.org" mail alias
server, I'll shut down my alias address "dl6dbn@amsat.org" November
16th. My other, less frequently used address "aa9kj@amsat.org" has
already been deleted.

You may still contact me via "mail@<my-german-callsign>.de"

Thank you, 73

Frank
DL6DBN/AA9KJ

An diejenigen, die es betrifft!

Aufgrund der zunehmenden Zahl lästiger, zeitaufwändiger und
kostenintensiver Spam-Mails, die durch den "amsat.org"
Mail-Alias-Server kommen, werde ich meine Alias-Adresse zum 16.
November still legen. Meine andere, seltener genutzte Adresse
"aa9kj@amsat.org" wurde bereits gelöscht.

Man kann mich weiterhin unter der Adresse "mail@<mein-deutsches
rufzeichen>.de"

Danke, 73

Frank
DL6DBN/AA9KJ

----
Sent via amsat-bb@amsat.org. Opinions expressed are those of the author.
Not an AMSAT member? Join now to support the amateur satellite program!